Translate

woensdag 20 februari 2013

Handwerkbeurs Zwolle 2013

De Zwolle-oogst van onze breigroep:

Afgelopen zaterdag besloot ik ook op het laatste moment nog in de trein te springen en een halve dag naar de beurs in Zwolle te gaan, daar heb ik geen spijt van gekregen! Weer veel moois gezien en gevoeld (Adrian Art, Dutch Wool Diva, Loret Karman, Bart & Francis, Trollenwol en nog véél meer), inspiratie opgedaan, oude bekenden ontmoet (o.a. The Dutch Knitters), iets nieuws geleerd (Zweeds borduren bij Blomsterstuga) Te veel om op te noemen. "Onze" Hanneke was er alle dagen, gaf daar workshops en signeerde haar boek.

Het voelde als een feestje. Heb ook veel dingen niet gezien (bedacht ik later), dus op naar de breidagen in Nieuwegein!

1 opmerking:

  1. Wat heb je een inspirerende (mid)dag gehad. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Gelukkig hebben we de breidagen nog. Kijk ik nu helemaal naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen